Randstad – Randstaddagen
De Randstad Dagen is een driedaags event waar alle medewerkers van Randstad Nederland samenkomen om de nieuwe strategische koers te beleven. IINII heeft Randstad geholpen om een ijzersterk thema neer te zetten waardoor deze nieuwe koers juist werd overgebracht naar alle medewerkers van Randstad.
Het project
De Randstad Dagen is een driedaags internal branding event waarbij we alle medewerkers van Randstad Nederland de nieuwe strategische koers laten beleven. Het doel is om de nieuwe koers te delen, zodat de collega’s deze strategie kennen en kunnen uitdragen. Daarnaast is het verduidelijken van hun merkpositionering een belangrijk aspect.
“Gemiddeld scoren de verschillende onderdelen een 8+.” ~ Bernadette Tilman
De challenge & het resultaat
De uitdaging van de Randstad Dagen lag in het effectief overbrengen van de nieuwe strategische koers en merkpositionering aan alle medewerkers, in een relatief korte tijdspanne van drie dagen. Het was cruciaal om niet alleen de inhoud over te brengen, maar ook om de medewerkers te betrekken en hen te motiveren om deze nieuwe richting actief uit te dragen in hun dagelijkse werk.
Met de ‘reis’ als thema is er een ijzersterk, afwisselend en interactief programma geproduceerd. Het programma kenmerkte zich door verschillende etappes met plenaire- en groepssessies, met een variatie van leervormen en een mix van inhoud en fun. De resultaten van de Randstad Dagen zijn zeer positief, gewaardeerd en geven een trots gevoel.
Kijkje achter de schermen
“Gedurende 3 dagen al je medewerkers meenemen in wat je merk nu echt inhoudt en dat ook echt te laten beleven, dat maakt pas impact!” ~ Sanne van der Zijden