Deloitte – Homebase
Het project
Doel van het event was concreet: de medewerkers van Deloitte met elkaar verbinden en hen inspireren. Het festival moest voelen als een echt festival, maar wél met de focus op sustainability, diversiteit, responsible business en the future of food. Aan ons om daar als teamversterkers de juiste setting en experiences voor te bouwen.
De challenge & het resultaat
Deloitte vroeg ons om een vernieuwend evenement te ontwerpen en te produceren. Het doel was concreet: samenkomen om verbinding te maken met onszelf, onze collega’s en ons merk. HOMEBASE bracht dat allemaal. Een festival bestaande uit een mix van serieuze inhoud en eigentijdse fun, met de focus op duurzaamheid, diversiteit en verantwoord zakendoen. We creëerden tal van experiences, activiteiten en verassende muzikale acts.
Het evenement was een groot succes. Door de ongedwongen festivalsfeer ervaarden medewerkers het festival als een veilige (thuis)haven waarin ze zichzelf konden zijn. Uit een eerdere interne enquête is gebleken dat Deloitte alle reden heeft om ‘Homebase’ uit te roepen tot een terugkerend festival. We kijken terug op een geslaagde editie in zowel 2021 als 2023, op naar de volgende editie!
“Wat zijn we trots op de samenwerking met Deloitte en het succes dat daaruit voortkwam. Echt een sterrenteam! We kijken nu al uit naar alle volgende edities van Homebase!” ~ Silke Bongers