Tempo Team T-Biza

Hoe geef je een creatieve invulling aan een 50 jarig jubileum?

Het project

Een out of the box concept bedenken dat de employer branding strategie van Tempo Team vertaalt naar een unieke live experience? Challenge accepted!

"Een fantastische ervaring om van de klant het volste vertrouwen te krijgen en samen met de marcom-verantwoordelijken te mogen werken aan een event dat echt de spijker op de kop slaat en eer doet aan de interne employer branding strategie."

Ineke van Rossum

De challenge

Tempo-Team was na een periode van interne Employer Branding vastbesloten hun Go Red Go mad-feest te overtreffen. De uitdaging was de creatie en productie van een concept dat hun interne strategie rondom werkplezier vertaalde naar een epic live event. Alle aandacht, liefde en energie die er vanuit marketing en communicatie in de strategie was gestopt, moest zijn weg vinden naar een event dat verwachtingen overtreft. En terecht!

Het resultaat

We creëerden T-Biza op een eiland en lieten 1200 collega’s de campagne “die heeft er zin in” aan den lijve ondervinden. Ons team was verantwoordelijk voor concept, creatie en productie van het event én minstens zo belangrijk: het voortraject in aanloop naar het event. Door ludieke activaties betrokken we de medewerkers bij de strategie en warmden we hen op voor het feest van de eeuw, waar alles samen kwam.