Medewerkers om een event te organiseren in regio Amsterdam

  • ✔  Live communicatie
  • ✔  Nationaal en internationaal
  • ✔  Creatieve belevingen

Ben je op zoek naar medewerkers die je helpen om je event te organiseren in Amsterdam en omstreken? Deze medewerkers vindt je bij IINNII in Geldermalsen, in de buurt van Utrecht. Wij zijn een organisatiebureau dat je bijstaat van begin tot eind. Hierbij geven we je advies waar dit nodig is. Daarnaast is er de mogelijkheid om alles aan ons uit handen te nemen. Het is maar net waar je naar op zoek bent!

Hulp nodig?

Onze teamversterkers staan voor je klaar.

Schakel medewerkers in die helpen om je event te organiseren in regio Amsterdam

Ga je binnenkort een event organiseren in Amsterdam of omstreken, bijvoorbeeld een branding evenement, en ben je hiervoor op zoek naar medewerkers? Dan helpen wij je bij ons evenementenbureau graag! Op deze manier hoef jij je geen zorgen meer te maken over de aanpak hiervan. Het inhuren van extra medewerkers is fijn als je een groot evenement gaat organiseren. Kan jij wel wat extra handen gebruiken tijdens het organiseren van je event in regio Amsterdam en kan je hiervoor wel wat extra medewerkers gebruiken? Informeer dan snel bij ons organisatiebureau!

Events

  • Awardshow
  • Medewerkers event
  • Jubileum
  • Business to business 

Communicatie

  • Crossmediale campagne
  • Strategie en concept
  • Social Media
  • Registratie traject

Merk activatie

  • Content creatie
  • Productlancering
  • Vormgeving en copy
  • Branding

“We zijn er in elke vorm die je nodig hebt”

Bel direct en ontdek wat wij voor jou kunnen doen

Heb je medewerkers nodig die je helpen bij het organiseren van je event in Amsterdam of omstreken? Neem dan zeker contact met ons op en wij vertellen je graag meer over de mogelijkheden als je extra medewerkers inhuurt voor het organiseren van je event in regio Amsterdam. Telefonisch zijn wij te bereiken via het telefoonnummer 085-7604403 of het e-mailadres info@iinii.nl.